Serviciul Cabinet
Serviciul Cabinet are ca principale atribuţii:
- întocmirea de programe şi planuri cu obiectivele şi direcţiile de acţiune ale inspectoratului, pe diferite perioade de timp;
- organizarea şi realizarea sistemului de primire, centralizare şi prelucrare a datelor şi informaţiilor cu privire la situaţia operativă din zona de competenţă, precum şi efectuarea de propuneri privind măsurile ce se impun a fi întreprinse;
- elaborarea şi actualizarea documentelor operative necesare organizării şi desfăşurării activităţii de comandă;
- realizarea de activităţi de relaţii publice, informarea cetăţenilor prin intermediul mass-media cu privire la evenimente, rezultatele obţinute în planul prevenirii şi combaterii faptelor penale şi contravenţionale;
- organizarea, îndrumarea şi controlul modului de executare a serviciului de zi şi a serviciului la dispecerat;
- organizarea activităţii referitoare la înregistrarea şi soluţionarea petiţiilor, întocmirea rapoartelor de verificare a răspunsurilor către petiţionari şi primirea persoanelor în audienţă la conducerea inspectoratului.